Hoe wij bedrijven helpen tijdens Coronacrisis met onze services:   lees meer

Strategische samenwerking Boomerang

15 Oct 2019

Strategische samenwerking Respondenten.nl en Boomerang Media

Respondenten.nl sluit een exclusieve samenwerking met Boomerang Media van de welbekende freecards.

De samenwerking bestaat uit het werven van nieuwe pannelleden voor Respondenten.nl en onderzoek op maat voor Boomerang Media. Dat kunnen onderzoeken zijn op branche- of zelfs adverteerdersniveau maar ook minder voor de hand liggende onderwerpen zullen aan bod komen. Het blijft wel Boomerang natuurlijk.

Yvette Huitema, founder Respondenten.nl: Met deze samenwerking hebben wij de mogelijkheid om tienduizenden nieuwe respondenten te werven. Hiermee kan ons panel enorm groeien en we verwachten nu veel mensen toe te voegen die gewoonlijk niet deelnemen aan onderzoeken: het uitgaanspubliek. En dat is weer goed voor onze opdrachtgevers.  

Remco Duinkerken, eigenaar Media Depot (waaronder Boomerang Media): Voor mij komt er een lang gekoesterde wens uit. Er is veel (media-)onderzoek maar hoe goed uitgevoerd ook; het blijft toch een beetje bij algemeenheden, temeer omdat freecards zo’n bijzonder maar ook uniek medium is. Zelf een onderzoek optuigen geloof ik niet in. Het barst al van de WC Eend-onderzoeken met de een nog lovender uitkomsten dan de ander. Dit worden echt onafhankelijke onderzoeken waarvan de uitkomsten misschien niet altijd in ons voordeel zullen zijn. So be it.

 

Andere blogs

We're hiring!!
26 Aug 2021

Bij Respondenten.nl hebben wij een aantal leuke vacatures openstaan. Chec...

lees verder
Respondenten.nl wordt onderdeel van Norstat Group
12 Jul 2021

Amsterdam, 12 juli – Het is belangrijk om te ontwikkelen als...

lees verder
Maatschappelijk verantwoord ondernemen een kans!
23 Jun 2021

Met veel plezier heeft Respondenten.nl meegewerkt aan dit...

lees verder
Happy Safe Researching!
22 Jun 2021

De eerste onderzoekers gaan hier huppelend door het pand! Het is fijn...

lees verder